ציפי שביט - אמא את אוהבת אותי

אמא את אוהבת אותי
ציפי שביט
מילים: שושנה יובל
לחן: עוזי חיטמן

בערב, כשאמא משכיבה
את תמרי לישון
תמרי שואלת:
"אמא, את אוהבת אותי?"
"כן ילדה, אני אוהבת נורא.
כן, אני אוהבת נורא".

בלילה, כשאמא מספרת
לתמרי סיפור
תמרי שואלת:
"אמא, את אוהבת אותי?"
"כן ילדה, אני אוהבת נורא.
כן, אני אוהבת נורא"

בשבת בבוקר תמרי מתפנקת
שותה קקאו ואוכלת עוגה,
ואז היא שואלת אותי:
"אמא, את אוהבת אותי?"
"כן, ילדה, אני אוהבת נורא.
כן, אני אוהבת נורא."

פעם ראיתי את תמרי שלי עצובה
ניגשתי אליה, אמרתי:
"למה את עצובה?
למה את שואלת?
ומה את חושבת
שאני לא אוהבת אותך?"

אמא, אני לא אפסיק לשאול לעולם
ביום ובלילה:
"אמא, את אוהבת אותי?"
"כן, ילדה, אני אוהבת נורא.
כן, אני אוהבת נורא."

לכל השירים של האמן