ציפי שביט - אמא את אוהבת אותי |
|
אמא את אוהבת אותי
ציפי שביט מילים: שושנה יובל לחן: עוזי חיטמן בערב, כשאמא משכיבה את תמרי לישון תמרי שואלת: "אמא, את אוהבת אותי?" "כן ילדה, אני אוהבת נורא. כן, אני אוהבת נורא". בלילה, כשאמא מספרת לתמרי סיפור תמרי שואלת: "אמא, את אוהבת אותי?" "כן ילדה, אני אוהבת נורא. כן, אני אוהבת נורא" בשבת בבוקר תמרי מתפנקת שותה קקאו ואוכלת עוגה, ואז היא שואלת אותי: "אמא, את אוהבת אותי?" "כן, ילדה, אני אוהבת נורא. כן, אני אוהבת נורא." פעם ראיתי את תמרי שלי עצובה ניגשתי אליה, אמרתי: "למה את עצובה? למה את שואלת? ומה את חושבת שאני לא אוהבת אותך?" אמא, אני לא אפסיק לשאול לעולם ביום ובלילה: "אמא, את אוהבת אותי?" "כן, ילדה, אני אוהבת נורא. כן, אני אוהבת נורא." |