יהורם גאון - לא אהבתי די |
|
לא אהבתי די
יהורם גאון מילים: נעמי שמר וסאבלימינל לחן: נעמי שמר וסאבלימינל קיים ביצוע נוסף לשיר זה באלה הידיים עוד לא בניתי כפר עוד לא מצאתי מים באמצע המדבר עוד לא ציירתי פרח, עוד לא גיליתי איך תוביל אותי הדרך ולאן אני הולך איי עוד לא אהבתי די הרוח והשמש על פני איי עוד לא אמרתי די ואם לא, אם לא עכשיו אימת עוד לא שתלתי דשא, עוד לא הקמתי עיר עוד לא נטעתי כרם על כל גבעות הגי עוד לא הכל עשיתי ממש במו יד עוד לא הכל ניסיתי, עוד לא אהבתי די איי עוד לא אהבתי די הרוח והשמש על פני איי עוד לא אמרתי די ואם לא, אם לא עכשיו אימתי הבנתי אני חלק משבט אז ישבתי כתבתי שיר איך ישראל יפה מתקדמת ותמיד על המסלול המהיר עדיין עובד קשה כל יום לבנות את בית חלומותיי לגדל פה את ילדיי, עם אהבת חיי ואף על-פי שאת פה ואת כל כך יפה נזכר איך ממך ברחתי כמו מגיפה אז היו הרבה דברים שרציתי לעשות אבל התבגרתי והבנתי זה הכל היה שטויות אין עוד אחת כמוך ואת נכנסת אליי ללב חיבקת אותי חזק חזק ריפאת את הכאב היום אני מבין שאסור לי לעזוב מושיט לידי הנני! בחרתי לאהוב… איי עוד לא אהבתי די הרוח והשמש על פני איי עוד לא אמרתי די ואם לא, אם לא עכשיו אימתי איי עוד לא אהבתי די הרוח והשמש על פני איי עוד לא אמרתי די ואם לא, אם לא עכשיו אימתי |