אבי רובינשטיין - נוגעים באופק |
|
נוגעים באופק
מילים: אבי רובינשטיין לחן: גידי קורן קיימים 2 ביצועים לשיר זה נוגעים באופק מילים: אבי רובינשטיין לחן: גידי קורן אומרים תראי- עולם גדול נפלא סביב, אומרים תראי אחרי החורף בא אביב אומרים לי צאי לדרך, ובלב תפילה את עוד תראי - איזה עולם נפלא. אומרים תראי תראי-השמש מאירה רק צאי לדרך- הן כל הדרכים פתוחות אם רק תקחי הכל לאט מהתחלה את עוד תראי איזה עולם נפלא אבל אני הייתי שם כבר פעמים רבות, נוגעים באופק והכל נראה כל כך מושלם ואז קרוב כל כך להגשמת תקוות פתאום הכל נמוג ונעלם לקראת הערב שוב איתך בחדרך לילה ויום איתך בין הכר והשמיכה, אני פוחדת להאמין להבטחה אני הייתי באור ובחשיכה אני הייתי שם כבר פעמים רבות, נוגעים באופק והכול נראה כל כך מושלם ואז קרוב כל כך להגשמת תקוות פתאום הכול נמוג ונעלם אנו נוגעים באופק וטוב כל כך בפנים אתה, אני רואים בדרך סימנים והמלים שלך נוגעות בי מקרוב אבל אני כל כך פוחדת מן הטוב אני הייתי שם כבר פעמים רבות, נוגעים באופק והכול נראה כל כך מושלם ואז קרוב כל כך להגשמת תקוות פתאום הכול נמוג ונעלם אבל אני הייתי שם כבר פעמים רבות, נוגעים באופק והכול נראה כל כך מושלם ואז קרוב כל כך להגשמת תקוות פתאום הכול נמוג ונעלם |