ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


מזרח ים תיכוני חדש
לירן אביב וגיא יעקובי, שניים מהזמרים החדשים והמבטיחים של הזמר הים תיכוני, משחררים סינגלים לוהטים
מערכת שירונט 24/02/2011
 

לירן אביב – "כאן לבד"

אחרי הלהיטים "תגידי", "שוב את שלי" ו"לילה לא שקט" חוזר לירן אביב עם סינגל נוסף והלהיטי שכנראה יבסס עוד קצת את מעמדו כהבטחה הגדולה של השנה בז'אנר הים התיכוני. את "כאן לבד" כתב והלחין לו גילי זכאי והפיק מוזיקלית אלי קשת וגם הוא לקוח מתוך אלבום הבכורה שייצא בקיץ הקרוב.השיר החדש והקצבי נבחר כסינגל אחרי פנייה של אביב למעריצים בדף הרשמי שלו בפייסבוק. המעריצים הם אלה שבחרו את שם השיר ואף את תמונת העטיפה של הסינגל. בהמשך יוכלו מעריצי הזמר לככב גם בקליפ שיצולם לשיר על ידי שליחת תמונות שלהם כשהם מחזקים שלטים עם מילות השיר. אם גם אתם רוצים לקחת חלק בקליפ הצטרפו לקבוצה של אביב בפייסבוק.

גיא יעקובי – "איתך הלילה"

גם גיא יעקובי נחשב להבטחה גדולה של הז'אנר ולמרות שהשיר החדש שלו נשמע כמו עוד גרסה עברית ללהיט דאנס מזרח אירופאי, מסתבר שמדובר ביצירה כחול לבן של ממש, שכתב והלחין בעצמו יחד עם דן סמרה (בהפקה מוזיקלית של יעקב למאי) כבר בהאזנה ראשונה ל"אתך הלילה" אפשר להמר על להיט בטוח, בזכות פזמון שקצת יותר ממזכיר את "תגידו לה" של דודו אהרון. אלבום הבכורה של יעקובי צפוי לצאת החודש מאי הקרוב ויכלול לצד "איתך הלילה" גם את הלהיטים "הלב בוער", "מלך העולם" ואחרים.

 

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
1. אהבתי!!!!!!!!!
26/02/2011 - 20:33
מאת yarden
וואי איזה שירים יפים
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.