ראשי מוזיקה היטליסט סלבס תרבות +12 נא להזין 2 תווים לפחות

 
הכל שירים מילים לשירים אמנים  


קליפס
קנייה ווסט אומנותי, פינק קרקסית, פלו-רידה ודייויד גואטה תלת מימדים ופיטבול רוקיסטי
מערכת שירונט 09/08/2010
 

קנייה ווסט – "Power"

אחרי השתיקה הארוכה שגזר על עצמו בעקבות פרשת טיילור סוויפט, חוזר קנייה ווסט לעניינים כדי לחמם את השטח לקראת צאת אלבומו החמישי בנובמבר הקרוב. הסינגל הראשון והמעולה "Power" ששוחרר בחודש שעבר כבר זכה לביקורות מעולות ועכשיו מגיע גם הקליפ המיוחד שלו. כמו תמיד אצל ווסט המגלומן, לא מדובר בקליפ "רגיל" אלא יותר בסוג של מיצג אומנותי של קרוב לשתי דקות, או כמו שווסט תיאר אותו בחשבון הטוויטר שלו: "זה לא קליפ, אלא ציור זז". כצפוי, ה"ציור" המוזר מעורר גם תגובות חיוביות וגם שליליות אצל המעריצים של הראפר, שמצדו לא פוסל גרסה ארוכה יותר של הקליפ. משהו באזור ה30-40 דקות.


פינק – "Please Don't Leave Me"

חודש בדיוק אחרי תקרית ה"תעופה" המפדחת שקרתה לה במהלך הופעתה גרמניה, מוציאה פינק גרסת קליפ נוספת ללהיט האחרון שלה "Please Don't Leave Me" את האלימות של הקליפ המקורי (בכיכובו של החבר שלה), מחליפה הפעם גרסה שתואמת יותר לקונספט הקרקסי של סיבוב ההופעות האחרון שלה "Funhouse Summer Carnival Tour". התוצאה אומנם לא מרשימה מי יודע מה, אבל עד שתתחיל לעבוד על אלבומה הבא נסתפק גם בזה.


פלו-רידה ודיוויד גואטה – "Club Can't Handel Me"

לא ברור איך זה קרה, אבל מסתבר הראפר פלו-רידה מחזיק בבעלות על שניים מהסינגלים הכי מצליחים בכל הזמנים מאז תחילת עידן ההורדות החוקיות ברשת. גם "Right Round" וגם "Low" שלו מכרו למעלה מ400,000 סינגלים באמריקה. את ההצלחה של האחרון אפשר לייחס לא מעט להופעתו בפסקול הסרט המצליח "סטפ-אפ" שהעניק לו את המקום הראשון בבילבורד לכמה שבועות טובים. עכשיו הוא ינסה לשחזר את ההצלחה שוב עם הלהיט "Club Can't Handel Me" שהפיק לו דיוויד גואטה (שגם מתארח בקליפ) ומלווה גם הוא את החלק השלישי בסדרת הסרטים של "סטפ-אפ" שעלה השבוע באמריקה בגרסת תלת מימד וכבר כבש את המקום השלישי ברשימת שוברי הקופות.


פיטבול – "Gimme A Bottle"

חתיכת קאמבק עשה הראפר פיטבול בשנה שעברה עם המגה הלהיט "I Know You Want Me" ועכשיו הוא ממשיך לקצור את הפירות בדמות הופעות אורח בלהיטים הגדולים של אנריקה איגלאסיאס ("I Like It") ואשר ("Dj Got Us Falling In Love Again"). במקביל הוא ממשיך לעבוד על אלבומו החדש "Planet Pit", ממנו דולפים קטעים לרשת אחת לכמה שבועות. אחד הבולטים שבהם הוא "Gimme A Bottle" שמבוסס על "Seven Nation Army", להיט הרוק הענק של ה"וייט סטרייפס".

 

 
הדפסה שלח לחבר חזור למעלה
עוד
במדור
עידן עמדי נפרד מהצבא ומהחברה: "נגמר" הדואט עם עופר לוי דלף מאחורי הגב של אייל גולן

תגובות
כותרת
שם
 
1. שירים יפיםם ! (ל"ת)
10/08/2010 - 08:17
מאת shaymi555
 

הכי נצפים
גולשי שירונט בחרו: שירי האהבה הכי גדולים
שירונט מציג: אקורדים לשירים
עשרה שירי סליחות ליום הכיפורים
הלהיט שמשגע את העולם
עוד מעט נהפוך לשיר
 
הסקר היומי
מה שיר הבוקר שלכם?
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר-אריק איינשטיין
בוקר של כיף-תיסלם
בוקר טוב- ארז לב ארי
כל בוקר-משה פרץ
 




 

שירונט- אתר המוזיקה הגדול בישראל הכולל מילים לשירים בעברית, מילים לשירים באנגלית וקליפי יוטיוב. מאגר מילות שירים מסגנונות מוזיקליים שונים: מוזיקה מזרחית, מוסיקה ים תיכונית, רוק, פופ, היפ הופ, ג'אז, בלוז, שירה בציבור, ארץ ישראל הישנה והטובה, שירי חתונה, שירי אהבה, אקורדים לשירים לועזיים ועבריים. יכול כי בשוגג נפלו טעויות במילות השירים. האתר אינו נושא באחריות כי מילות השירים מדויקות, וככל שהנך מזה/ה טעות במילות מי מהשירים אנא דווחו לנו על כך ואנו נתקן את הטעות.